خلاصه ای درباره CRM

CRM مخفف کلمه Customer Relationship Management است و یک سیستم نرم افزاری است که برای ایجاد و مدیریت روابط مشتری استفاده می شود. نرم افزار  CRM پارس ویتایگر به مشاغل کمک می کند تا همه تعاملات خود را با مشتریان موجود و بالقوه مدیریت کنند. با بستر CRM، جزئیات و تنضیمات مشتری ثبت شده و فعالیت مشتری ردیابی می شود. این اطمینان می دهد که مشتریان هر زمان درگیر این تجارت شوند، یک تجربه کاملاً شخصی و سازگار را کسب می کنند.

نرم افزار CRM پارس ویتایگر به سازمانها كمك می كند تا فرآیندها و گردش كار خود را ساده كنند تا هر بخشی از كار آنها در یك صفحه باشد. تیم های فروش و بازاریابی، به طور خاص برای ایجاد همکاری و افزایش بهره وری به CRM اعتماد می کنند. هدف کلی برنامه CRM ارائه تجربه مشتری جذاب تر، وفاداری و حفظ مشتری و افزایش رشد و سودآوری کسب و کار است.

CRM چیست؟

وقتی می شنوید که مردم در مورد CRM صحبت می کنند، آنها می توانند یک استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری مشترک داشته باشند که اهداف افزایش فروش و سود، ایجاد روابط طولانی مدت با مشتری و افزایش ماندگاری مشتری را با هم ترکیب کند. هدف از استراتژی CRM اولویت بندی نیازهای مشتری و ایجاد تجربه مشتری بهتر و فردتر است. از طرف دیگر، مردم معمولاً هنگام مراجعه به یک فناوری یا پلتفرم از CRM استفاده می کنند که ترکیبی از فروش، تجارت و فروش با سازماندهی همه مشتریان، ترکیب اطلاعات بصری و بصری و ردیابی همزمان همه مشتریان است و به بهبود فرایندها کمک می کند.

CRM پارس ویتایگر چه کاری می تواند انجام دهد؟

نرم افزار CRM اطلاعات بسیاری از منابع را از جمله نقاط لمسی، نرم افزار CRM، ایمیل، وب سایت های شرکت، فروشندگان الکترونیکی، دسترسی به داده ها، اخبار زنده، تلفن و رسانه های اجتماعی ذخیره و مدیریت می کند.

این یک پایگاه داده است که جزئیات مشتری خاص مانند سابقه خرید، درخواست ها و نیازهای خاص، تنضیمات خرید و اطلاعات جمعیتی مالی را ذخیره می کند، بنابراین دید مشتری را ایجاد می کند و تعاملات جذاب و تعاملی بیشتری ایجاد می کند.

برخی از ویژگی های دیگر عبارتند از:

  • گزارش و داشبورد: به کاربران CRM اجازه می دهد روندها و فعالیتهای مهم را مشاهده کنند.
  • مدیریت فروش: با استفاده از برنامه CRM، یک شرکت می تواند از مرحله اول فرآیند فروش یا مرحله بعدی فرصت تا آخرین تغییر سفارش دنبال کند.
  • مدیریت کمپین بازاریابی: نرم افزار CRM به شما امکان می دهد در صورت لزوم با استفاده از گردش کار خودکار کمپین ها را سازماندهی کنید.
  • مدیریت خدمات: نرم افزار CRM، صرف نظر از پروفیلاك بودن یا پاسخگویی خدمات شما، خدمات پیش از خرید را ارائه می دهد به شرطی كه تحویل قرارداد و تمدید آن محلی یا از راه دور باشد.
  • ایجاد بینش: ابزار CRM به شما امکان می دهد اطلاعات زیادی را برای پیش بینی آسان، شخصی سازی نقاط لمسی و نماهای پویا تحلیل و درک کنید.

علاوه بر اینکه به شرکت امکان انتخاب مدیریت ارتباط با مشتری را می دهد، به موارد زیر نیز کمک می کند:

  • درآمد را با افزایش فرصت های فروش افزایش می دهد: نرم افزار CRM فروش اطلاعات و بینش هایی را در اختیار سازمان قرار می دهد که می تواند برای شناسایی فرصت های فروش بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.
  • به راحتی بین مشتریان توزیع کنید: CRM، سابقه، جمعیت، میزان تعامل و .. برای شخصی سازی نقاط تماس و مخاطبین.
  • مشارکت در مداخله: سیستم CRM به شما کمک می کند تا با ایجاد همکاری و هماهنگی کارمندان و افزایش بهره وری، خدمات بازاریابی مشتری و تیم های فروش خود را هماهنگ کنید.

برای اطلاعات بیشتر، اینجا کلیک کنید.